Friday 18 May 2012

Tekad :'D

Hye . Bertemua semula dengan saya Pikin . Nak cite ape kali ni ? act saya mengaku da lame tk tulis belog kan ? *asyik -2 fb memanjang . huhu . Okay , tak de kene mengene nan tajuk pun . Now , we start the story . Selepas sahaja meninjau , mengkaji keistimewaan belog ini --> http://honeykoyuki.blogspot.com/ . jyeah . jelly gilaa tau ! okay , nak buat mcm mana kans ? dia punya post gilaa best tahuu ! eee ... jeles tau ! U_U . So , bila difikir -2 kan , buat apa kalau aku cemburu je ? ape seyh gunenye cemburu ? so , i'll make a decision untuk improve penulisan i dekat blog . then , cerita about event and cerita -2 best sahaja ! gitu ? hah . tak payah lha asyik cita pasal pakwe lha , kat sekola lha , td pagi gosok gigi lha . Mampus orang tak baca ! or lebih kurang takde siapa nak layan cerita kita tu . *means kita syok sendiri* betol ken ? huhiho . then , pemilik blog honeykoyuki yang comel tu ialah Sis Fatin Liyanaaaaaa :3 . Oh my gaaa . Comel gila !

Gojess . <3

 okay . Oh ye , lupa nak bagitau . Sis comel ni juga pemenang 'Best celebrities blog' . Hwaaa . :'> saya nak juga ! Dia ni pun sedang belajar di mana ya . Tapi yang penting dia akan jd doktor . Wau ! Dokter + Blogger = intresting ! . Hee ~ best kan ? kalau korang baca cerita dia semua best gilaa yauu ! saya paling suka dia cerita time dekat Hello Kitty Cafe at Seoul , Korea . Gila ken ? aku nak jugokkk ! huhu . okay stop berangan . belajar pndai -2 dulu mcm akak ni . haha . tak gitu ? ok lha . mybe harini saya dapat kongsikan ini sahaja . Next week is my birthday ! Wauhh . Excited <3 Okay lah . Bye . Assalamualaikum .
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. anda di tag http://fixahearts.blogspot.com/2012/06/segmen-up-followers-blog-dan-twitter.html

    ReplyDelete
  2. wahh ! comel la blog pikin ni ! Awesome.

    ReplyDelete