Friday 22 February 2013

Lifes :')

Time hang dekat Skudai Parade :D Haha kenangan yang takkan dapat aku lupakan ! They're my friends. My buddies. My life :') *Yang takde kat gamba nih , bukan makna korang bukan kawan aku. Korang kawan aku jugak okay ? Aspuri's SMKBT2 , kelas 2RK3 and semua yang pernah jadi kawan aku :)
Nih tengah outing sbenanye -_-' hehe. Malam td time bace yassin kat surau , biase r kan aku ni memang kuat berangan XP hadee je yg aku pike sampai orang dah bace m/s lain aku still dok t'menung jugak. aptb !
Tiba2 baru aku teringat , blog dh lame terabai ==' hehe. Bukan ape. Aku mengaku lha takde idea ngoii nak tulis hapeh ! hidup aku ni memboringkan actually :'> takde yang menarik . Ni just nak kongsi siked2 lah kat korang , mane lha tau dapat bantu bangkitkan semangat korang ? Aku bagi quotes2 tentang gadis remaja semacam kita2 niehh ;) 

I'm just a girl.

Our friendship.

School life.

 In Reality.


Okaylah , harap ini membantu korang. Sorry lha kalau entry ni membosankan. Nanti kalau ade story best , Pikin cerita kat korang eh :) Tataaa . . . gtg ! Bye. Assalamualaikum :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment