Sunday 28 July 2013

Before and after Ramadhan :)

Hey hey readers tersayang ! lamanya aku tak update. Seriously busy lha korang :) so sorry. So , ade time ni nak update la new entry. Haha. Not too much story to share. Ade la sikit. haa , tak sangka kan dah puasa sekarang XD Cepat gila masa berlalu. Tau tau je aku dah nak masuk form 3 and usia blog ni dah nak dekat 3 tahun :) wow! hee. So , aku nak ucap Salam Ramadhan kepada semua pembaca blog ni :D okay ?


Tahun ni aku lebih spend time puasa kat hostel , so agak sedih la siked. *poyo* Haha. But seronok apa ? Sahur , buka , terawih semua dengan member member. Syokkan ? :D Sebelum puasa haritu , naik je cuti , form2 ada lawatan ke rumah seri kenangan. Lepas melawat kiterang jalan jalan kat angsana. Gila kau best ! Haha. Makan pizza , bowling and macam macam lagi lah XD



Together with them :)

Alhamdullilah , lifes getting better now. Kawan-kawan sentiasa ada support aku :) Belajar pon okay. haha tak sangka masa cepat berjalan kan? tak lama lagi nak raya. Seminggu je lagi sekolah XD Yeah ! Can't wait for it !

Okay lha korang. Maybe ni je dulu aku mampu share. Next time aku updated lagi best kay ? tata ~ 
Assalamualaikum.





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment