Wednesday 14 August 2013

A little story of Syawal'13

Hola" there :) Actually nak update sikitlah blog ni. Mesti korang perasan yang aku sekarang malas gila kan update entry baru. Ni ha aku dah muncul XD muehehe. So macam biasalah Raya kan ? :D I admit tahun ni biasa biasa je. Takdelah meriah mana. Tapi tapi tapi kannn .. Baju raya aku rasa paling banyak tahun ni x) *kisahnyaa* hok aloh! ish teruk betul. Duit raya tahun ni pun , hm boleh la tahan. Ala baru guna sikit je, lain tu masuk bank lah kan. Nak tau berapa? Biarlah rahsia. Haha

Okay meet my parents :) Sweet je kan diorang ? hahaa . Act mana muka aku ? -,- sat g lah. By the way , banyak sebenarnya kerja aku kena langsaikan dalam masa cuti ni. Shortfilm adoihh tak siap lagi ! matilah aku kalau tak siap. Tak silap satu asrama aim aku je kan -,-  Homework? Peh takyah cakap aah. Memang hmph banyak gilaa u'olls. maklumlah , bak kata cikgu Huda 'Juadah hari raya saya untuk awak' wah manisnya berbicara ye xP So ? what should i doin' ? SIAPKANLAH PIKIN ~ Okay okay.

Me at first Eid :) Suci je muka. Plastik je ni -,- 

Money money money! Yeah duit layeee :*

First day raya kat Sayong lah kan macam biasa , petang tu , gerak balik melaka sat. Pheww penat tau berjalan jee. Tapi dah namapun beraya kan? So berayalah kau puas puas! Naik hostel dah takdenye nak jalan jalan lagi ye Pikin. Hahakk

I wore this for third eid. Simple je.

Termenung jauh mengenangkan nasib. *Eee poyolah!

Haha nothing much to shared. Maybe ni je kot for this Eid. I've got many things to do after this. So hope all of you dear readers enjoy reading this entry ya? Be happy , be loyal and stay postive ;)
Sincerely by me ,



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment