Wednesday 20 November 2013

No title. Maybe?

Hye people. Me again? yaa. Holiday now :)Haha act , tak banyak nak share. Just for fun ya? Hee. Tak sangka dah akhir tahun kan? And i am 15 to be. Maigodd -.- dah besar dah saya? Aum >< so , kenalah rajin rajin turun dapur ya Pikin. You're big big girl now. No more play okay? *ayat acacah omputeh , padahal bukan teror mana pun speaking* Haha. 

She’s hurt, mentally and emotionally but everyday she walks with a smile because that’s who she is, the girl who never stopped smiling.

Ya that's me :) I'm a strong girl ! I'll never cry about stupid things! :'D Yaa , tahun ni banyak ajar aku erti kekuatan hati. And also banyak motivate myself. Kan? Tahun demii tahun , kena changed la kann. Hm i love my family , my buddies and my heart <3 :) Haha who knows? Allah know :)
Haha actually banyak gambar time akhir akhir sekolah haritu , Banyak aku upload kat Instag ; ashiqinpikin_ je. Follow kay ;) Ni je dapat aku shared kat blog. Gambar kami seDorm B110 :D

Kami Happy! :D Sebenarnya ramai lagi. But berlima je ni. W/ Kak Mariana , Kak Zatod , Jiyong , Husninaa :*

Aku akan rindukan hostel -.- EH yeke? haha. Rindu aa. Kat situlah macam macam tragedi jadi. Pahit , manis , suka , duka sama sama kitaorang rasa kay. For batch 98's , hope dapat bersua kembalii :D kami *batch 99's akan merindui korangg. Hehee
Macam over je macam over je. Kdah bye. 

Assalamualaikum.




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments: