Saturday 2 May 2015

2014, Alhamdulillah

Assalamualaikum


Fuh ok first post untuk tahun ni, almaklumlah busy sejak naik upperform ni. Maaf ya teman teman :) Haha banyak dah berubah. Nak cerita satu per satu em panjang dan terlalu-- panjang. Ok lets start from Januari!
Ya aku amik science stream. Hua memang tak la nak amik bio fz kim kan? Pemalas nauzubillah xD hee takdelah. Ikutkan kemampuan. Nak permudahkan result spm nanti. But addmth most killer subject ever!! Peh peh nasib la masuk belajar dgn Cg.Aidil. Kalau tak.. kelaut la moi. Then, satu keitimewaan dlm kelas aku tahun ni, perempuan cuma ada 4 orang je weh. Rare tak? HAHAHA. Mula mula aku macam tak boleh terima kenyataan sebab yelah siapa je selesa belajar dlm keadaan ramai lelaki, then perempuan cimetot je. Memang kalau sorang keluar kelas, lain semua kena ikut la haha.

Okay next, even tahun ni banyak berubah tapi aku cuba utk terima dengan hati yang terbuka. Aicewah!
Alhamdulillah setakat ni belajar semua okay. Masuk bulan 2, so start la latihan kawad and what so ever.
Choral speaking pun aku join tau haa aktif maznah tahun nii x) Choral lawan 8hb april haritu, we're unlucky. Hm but its okay. Timba pengalaman kan? Punyalah busy sangat sampai kadang skip kelas, prep semua. Full day at school *Ya i'm tired of being a student.* sigh. Em takpe takpe. Lagi setahun ko dah nak habis sekolah kak. And lately haritu lawan kawad, takde rezeki tahun ni. Hm takpelah, tawakal jelah kan. Semua kerana Allah s.w.t :)



Even we're very and totally sad but we're still, happy for the memories. Thanks to the best commander, Kak Wan cause guided and teaches us. We're love you.
Caption sedeh. Haaa
Kami tetap bangkit. Ceh, lagi apa aku nak kongsi, tak lama lagi mid term woi aduh study apa pun belum. Ini pun ambik sikit masa nak update. Insya Allah kalau ada masa , aku update entry baru lagi eh. Takde ideos dah ni , hehe maaf ya. Harap korang tak bosan baca entry aku :)

Oklah, undur diri dulu. Bye Assalamualaikum.


Form4; Husnina,Izzaty,Jannah,Farhanna,Shazlin,Syafira and me.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment