Saturday 11 August 2012

11 August .

11 August 2011 , My heart has owned to you . .
Without realizing it , 11 August 2012 , My heart now closed for you .
Semalam kat sekolah , dah cadang nak buat satu perjanjian dengan Elys * http://sitinorelysah.blogspot.com/ *
Kononnya nak tamatkan kisah hati ni leww . HAHAA , Memori lama guys . Capital S , Awak ingat lagi tak tarikh keramat gila niy ? Kalau ingat alhamdullilah . Saya masih ingat . Walaupun sakit hati niy , tapi apa yang mampu , tahan je lah . Walaupun air mata niy dah nak jatuh bila tulis post ni . Namun hatiku tetap kuat dan gagah menaipnya . Wakaka .
11 ogos 2011 , Saya memang suka gila dekat awak time tuh . Tak sangkakan , dalam kelas agama tu jugak kita diclaire . Dengan hanya sehelai nota yang bertulis ' Aq trime ' . Lawak kan ? ngehngeh .
12 ogos 2011 , Saya tak datang kelas tambahan . Awak pun tak datang . Macam dah janji jehh . Kawan baik awak cakap , yang kita ade first date . Aishh , rasa macam nak gigit jea kepala dia . :'D
25 ogos 2011 , Kita dah start over chatting kat fb . Lama jugak kita chat sampai late night . Tapi saya tak kisah . 13 , 14 , 15 September , Kita nak UPSR . Kita putus kejap . ^^v Saya tahu awak budak pandai kan ? Setiap ujian mingguan saya selalu tanda kertas periksa awak . happy sangat . Lepas UPSR , kita dah makin rapat , mesej berbalas balas . Waktu tu saya rasa dunia niy kita yang punya . Masa rombongan , saya curi curi tengok awak tido dekat belakang . OMG , Comel gila . :) Hari demi hari , awak kata awak makin sayangkan saya . Saya ingat lagi , awak tunggu saya dekat tangga pagi pagi sebab nak bagi teddybear pink yang comel tu . Alhamdullilah , sampai harini teddybear , domo and segale harta dermaan awak saya simpan baik baik . Macam macam kita lalui bersama selepas tarikh 11 ogos tu kan ? Kadang saya rasa takut dengan awak bila awak marah saya . Kadang saya suka sakat awak . Saya rasa saya memang tak tertipu dengan kisah kisah ni awak . Terlalu indah untuk saya kuburkan . 
Tapi saya selalu ingat . . . Cinta monyet tak semestinya kekal bukan ? Perasaan niy memang serious tetapi saya tak menganggap ia satu benda yang penting dalam hidup ni . Cukuplah segala apanya telah kita kongsi bersama sehingga tarikh 7 April 2012 . Saya faham yang kita terlalu muda untuk bercinta dan berkasih sayang . . . Tetapi tak salah kalau kita berkasih sayang sebagai seorang sahabat . Betul tak kawan ?
Alhamdullilah , sekarang life masing masing semakin okay . Dan start dari semalam , dah tiba 10 malam terakhir ramadhan . Ya Allah , Teguhkanlah hati hambamu ini , hilangkanlah perasaan sakit dan luka dijiwa ini , Semaikanlah dengan seruan sucimu . . 
At least , Aku bersyukur kerana dikurniakan hati yang mampu melepaskan dia pergi . Kerana aku tahu , Cinta Allah lebih penting dan bermakna <3  Semoga kehidupan masa kini semakin baik dan insyallah aku akan jumpa Ramadhan akan datang , ILOVEYOU Allah , ILOVEYOU Rasullulah , ILOVEYOU dear Ramadhan . Next week dah Syawal . Sekejap saje . :) next entry for RayaRayaRaya ~ hee . Okay lah . Bye . Assalamulaikum !
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 comments:

  1. tula pasal kan..cepat jek masa berlalu..rindu ramadhan :")
    btw , nice entry dear..Keep it up on blogging yea..If u free time visit my new entry ^^

    ReplyDelete
  2. Thanks sis follow :)
    Okay , kita dah follow blog akak <3
    Entry awesome !

    ReplyDelete
  3. Lex pikin , emo nowh...dh ludah jilat balik kkew..?

    ReplyDelete
  4. sebok lak reban ayam niehh .. hahax !

    ReplyDelete