Sunday 19 August 2012

Raya 2012 :)

Haaarh * sangap * , tepat jam 12.18 tengah malam . Aku masih tak tido lagi oleh disebabkan ketagih nak tulis entry . HAHAHA . lawak lagi Pikin xD
"Allah huakbar Allah huakbar Allah huakbar , Laillah haillallah hualla huakbar ..
Allah huakbar wallilah hilham .."
Bila dengar je suara takbir raya , Ya Allah , rasa macam nak jatuh mencurah air mata niy , namun , aku tetap kuat menahannya dengan menutupinya dengan wajah ceria Aidilfitri . First of all , Raya tahun niy bagi aku tak lha seronok sangat and tak lha bosan sangat . tahap sederhana gituhhh :) Yang sedih , dah tak dapat nak raye dengan kawan kawan sekolah rendah macam dulu dulu tuuuuu . ape pun , insyallah aku akan memaksa korang ! lalala . Bangun je pagi pagi , siap siap . sedare sedare lelaki dah pegi solat raye . aku kat rumah pakai cantik cantik , solek berejam sampai kene bebel tawu !! tak kesah lah , yang penting dah bermaafan . :D haishhh , malas nak cite panjang . korang scroll ke bawah je ea tengok gamba gamba raya aku xD :

Big family * kau hadoo?*


HAHAHA , my big big bro here . kecuali budak tecikk sorang tu ! hee .

Bersama ibu saya :) okay dia comel !

Dengan makmahh .

Sweet tak ? Carissa and Azandra .


With Carissa Aminuddin <3 Dia comel sangat !!
Okayyy , jam dah menunjukkan pukul 12.48 minit malam . esok nak balek kampung , Alamatnya tak cukup tido lah kan  . hewhew . okeng lah , aku nak tido . Last , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment