Monday 3 September 2012

Open house and birthday party .

Hello heloo . Since lepas raya first , aku admit memang aku tak beraye mane mane pon ! Termasuk rumah kawan , teehee . Rumah rumah sedare tu adelah jugak . Bak kate sorang mem aku nieh , LAYAN ~ . Ahad lepas , kelas aku ade buat open house+beday party kat rumah Cikgu Aishah . Ke'excited' diorang nieh mengalahkan mak nenek xD perempuan , biase lah , nak shawl shawl bagai ni . Aku ape lagi ? Join sekali lah eh jawab nye ! muehehee .
Awek awek shawl sekalian .

Cantik kan dia ? Izzah awak cantik ! :D

Kiterang dah plan dengan Cikgu datang pukul 3 , Haa , aku maseh boleh terlambat ! Tapi tak leww terlepas acara kan ! First first ade ucapan dari guru kelass , wuu Cikgu Aishah comel LOL !
Kecomelan tahap kritikal =.='

Eh eh , kita gambar nan sape tu ? HAHAA , yang biru tu Cik Effa Bahar !

Kami anak anak gadis melayu terakhir * ee geli lah *

Makanan makanan yang terhidang time majlis tersangatlah sodap ! Eh eh air tangan siapa ye ? siapa lagi kenn kalau bukan Cikgu Aishah comel kite tuu . Menu utama : Soto . . hewhew , yang lawak ! Cikgu buat bergedel <---* betol ke aku eja ni ? * Lantak lah , hahaaa , bergedel tak jadi -.-' Haih tak pe lah cikgu , yang penting kek nye hadoo . Actually , aku makan tak banyak makan sangat sebab gigi gua cari pasal ah pulak .

Ramai kaum perempuan kecewa kena potong kek pink coz dyorang cakap tak sedap . Hey , don't judge by its cover okay !

1RK3 :)

-.-' fokus jugak aku makan .

Okay , lepas menjamu selerasss , kami pon nak jugaklah buat game siked , game nya awesome jugak lah bagi aku hehe . Kotak beracun ! amek kau . Tapi aku tak kena . tak kena . Manusia manusia bertuah yang kena tu ialah , siHyper Islah , Paan , Effa , Muiz , Imran , Azra , Emma and Iqbal . Nama nama bertuah gitu . xD
Teruja :D

Siapa lah yang dapat ni kan :'>

Bila Paan dapat undi kena bagi bunga dekat orang yang diminat and cakap "Jom , Dating ! " .
Sweet gila boleh tak ? Tak sangke cik Fariza kena ! haha .

Ni pulak dapat kena pakai High Heels . Kelas kau Iqbal !

Ni hah , couple paling comel doe ! HAHA , Azra cabut bila kertas kuning tu suruh dia disuap oleh Muiz . Haa , tu lah gadoh jea dalam kelas ! Baekk ah :D

Memang best gila petang tu , tercatat lagi satu kenangan dengan bebudak rk3 . Seriously lah aku cakap . Korang memang sporting and best ^^v . Mwahaha .

Haaa , omel dup poz kiterangs ? Okay ni idea Effa , ngarut ngarut sudah !

Meet my friend here , Elys :) Comel kan dia ? .

Okay lah , malas nak bebel panjang macam mak jemah . Bebai readers tersayang ! Doakan aku kekal single yee . hoho , ntah pape . Kbye Assalamualaikum .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment