Saturday 8 September 2012

Kisah semasa and selepas exam =.='

Yuhuu . Akhirnya lancar jugak exam hafazan semalam . Serious wa cakap sama lu , SENANG GILA . Haa , kau hade ? takde kan . aish belagak pulak . kfine harini aku bosan so lepas jenguk jenguk blog member member tetibe rase jeles pulak . * kenapa ek ? entah ! , okay berbalik pada tajuk . Hafazan ni untuk Sijil Darjah Khas Agama or for short SDKA lah . Tak sangka dah bulan 9 and aku dah nak tamat belajar kat sekolah agama , kire terer jugak lah en ? rugilah yang tak hamekk darjah khas tu ! Cikgu aku cakap . sijil SDKA ni setaraf sijil SPM . Yeke ? kalau ya , bagoslah . 


Saje nak tayang .

Mase haritu , Ramai jugak yang datang almaklumlah nak periksa . Sebelum niy sikit je yang rajin datang darjah khas . Semalam haamekaw segale jenis muke yang tak pernah muncul pon tetibe ade . waakaka . But still happy even gementar menghafal sebab ade member lame yang suke melawak gembirakan aku . 
Muke muke lepas habis periksa . LOL lega !
Kami budak baek ! * over pulak * .

aku dapat giliran 28 . okay leww tu . but tak lah gementar sangad an . Alhamdullilah , pemeriksanya pon baik you ! hee suka i . barulah tak gagap time bace . tapi tu lha , tajwid aku betul 1 je ! hoho . Ktakpe , yang penting doakan aku lulus and jangan lupe jugak aku dapat jawab periksa bertulis NOVEMBER 2012 ni okay ! Thanks u alls :)
Last nak cakap pasal satu cite best selepas exam ni ! hope orang yang tengah bace niy tak jeles lah ea ? hikhik . Jumaat ni , aku akan ke LEGOLAND ! Yahoo . Serious excited gila . Pegi dengan kawan kawan pulak tu peh . Ni pun guna special free ticket dari Cikgu Aishah . Baik nya cikgu ! tapi yang ikut just bebudak form 2 , and separuh drpd bebudak 1RK3 and kelas kelas yang cikgu aishah ajar . So , mulai harini aku dah start buat countdown . haha . Entah pape jea kan ? K lah . Aku pon dah penat menaip , nak sambung texting nan kawan jap okay ? Bye readers Assalamualaikum .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment