Saturday 15 September 2012

Kami di legoland !

Salam guys , harini aku nak cerita pasal lego . ape yang korang tahu pasal lego ? tak tahu ? tak pe . aku tahu aku tahu . Aku tahu yang aku dah pegi Legoland Malaysia ! haha . Mohon jangan jeles okay . Kite takde niat pun nak jeleskan korang . btw , aku admit lah . memang best gila kau legoland ni . hee . sebenarnye kan , banyak jugak aku nak citekan dari mula jejak tapak lego ni . hmm . aku pegi rombongan sekolah , mesti lah best kan dapat main and release tension dengan kawan kawan . betul tak ?

kami tak sabar !!!

sudah sampai ke lego lego lego :'>

Sambung balik cerita , kiterang pegi 2 bas . 1 bas laki , 1 bas gegurls . bas lelaki pegi lambat coz kene solat jumaat . haah , bagus bagus . hehe , bas perempuan terus ke legoland and solat kat sane , lepas solat , baru lah boleh enjoy ! yeahh .

Haahh , diorang ni excited sangad bergambar , so macam macam pozing leww

ayoyooo . kami dah sampai aaaa .

Perkare paling sedih pada aku time niy , disaat aku terpaksa pegang and gantung camera sane sini . Kerjanya amik gamba orang , sampai gamba saya sendiri pun ta de :( kesian kan kite .. hmm . redha je lah , janji ade jugak orang nak amik gamba kau pikin . hee . chillakzz ! 

Yahoo !

Akhirnya ! hahahaha .

Yeyeyee . kami dah dapat tiket ! kau hade ? tak deee :p

hmm . sudah dapat tiket maa .

Cikgu arahkan kami kami ni sume jalan ekot group . Pepandai lah kan , so , aku jalan dengan Effa , Dania , and dua olang kakak form 2 nih . Kak niesa and kak nisa' . hee same name . best jugak lah jalan dengan diorang even penat !

Wee . cik chef lego ! haa , dia berbunyi tau kalau ade orang nak bergambar :D

kami dan polis lego .. alolo comelnyeww * wek gedik * .

Our first journey is .. LEGOTHECNIC ! bhaha . roller coaster kot . tapi utk 4 riders jea . kami naik jugak woo . peluang ni doe .

Jenguh nak menunggunye lambat . naiknye bape minit jea kot . hmm . takpe . kiterang tetap degil nak naik .

Hahaaa . pakcik ni syoksendiri woo . aku juz bawak camera jea . bukan nak amek gamba pon . dah dia tetibe penat pozing depan kiterang . hmm , snap lah jugak . haha , btw , pakcik comel lah ! 

beranikah anda ? 

Seriously , nampak je macam seram tapi gila best you ! rugi leww tak cuba ! rase mcm nak naik lagi je tau :p 

Kingdom kami :)

Setelah penat jerit jerit , memekak bagai dekat roller coaster , tibalah masanya kami nak ke Miniland . hewhew . Miniland ni replika bangunan bangunan yg diperbuat drpd lego . Siyes comel comel sumenya ! aummm . gewamnyeww ite * pss gediknya ayat kite * .


LOL cute !

Tajmahal .

Kite dengan Effa ! ini idea selamber dea okay ! hahaaa .

Sejak bila jadi kakak niy ? hewhew .

Lama jugak lah kami ronda sane sini , dekat bape jam . Tapi puas leww jugak . Badan pong dah berkuah . HAHAA , Banyak tau sebenarnya gamba aku nak share tapi nnty penuh pulak post ni . hee , tak pe lah . nak tengok semuanya pegi dekat fb aku jea lah . 

Keychain comel ! huhh . expensive sgd lhaa .

hanye mampu pegang je lahh . :')

eh , minah cute mane pulok niy tetibe pozing depan burger king ? hahaa , dah tuka baju niehh .

aummm comel gila kedai nieh ! gewamm okay . hahaaa , k abaikan saye tu .

Mampu beli cawan unit tu jeh , haaaausss !

Last snap before balik :)

Okay tu jea aku nak share , sbenanye banyak lah awak . tapi takpe lah . kite cite lain kali eh , hee . over all , legoland ni ramai yang pegi bebudak je . owang owang besa niy better pegi USS lah . haha . ape pun ! kami tetap happy kad sini ! rase macam tak nak balik pon hade . tapi memandangkan nak upload and update gamba sane sini kami balik je lah . takpe , insyallah aku akan datang lagi mydear legoland * eshh gedik bhai uwekks * haha . oke lah , mahu masak . Kbye and leave a comment ! thanks 4 reading this entry !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment