Saturday 4 August 2012

Cuti hari minggu @ Aktiviti aku .

Hello readers :) Todayy dah masuk 15 hari kita umat islam berpuase bukan ? And bulan August pun dah tibaaa . Aku rasa macam cepat semacam jea kan ? Raya pun dah nak dekat . . yeayy !! * k excited * haha . Serious lah aku cakap , lagu raya dah mula diputarkan dekat radio . Mak aku dah sebok dok shopping-II niy . Adek aku lak dari first puase tak habis-II kira tinggal bape hari lagi nak raya . HAHA . Aku ? just duduk diam je kot . Today , hari minggu . So , tahap kebosanan maybe mencecah tahap maximum . Pagi-II lepas sahur aku da sambung bermimpi . Bangun drpd tidur pukul 8.30 a . m :) Aktiviti first aku ialah menyelesaikan homework yang dah bertimbun . . 




Homework : Geo , Math , KHB , nota bagai =.=' k penat .

Time tengah busy buat nota Geo , Adek aku datang . .


" Moi , Kau amek meja study aku ea ? erghh "


" Alah , Meja study kau , meja study aku jugak en ? dah-II jangan kacau aku . "


" Ha alah , sombong . puihh "


HAHA . Okay , bende kat atas tu just semak je . Seriously bosan . Sekarang kerja rumah dah separuh selesai , see ? time senggang gini lah amek can nak tulis blog . Kalau tak , bersarang sudah blog ni . 
Semalam , pegi dentist lagi ~ tukar elastic band lagi you ! This month colour > GREEN + ORANGE < .. Insyallah bulan niy , aku dapat manfaatkan dengan perkara-II yang baik . Malam tadi pong terawih buat 20 rakaat . Err jakun gila aku . Hoho . 
Okay lah , Tak banyak yang aku nak story . Entry ni agak memBOSANkan kan ? :) ahaks ~ 


Natural face . See my braces ? HAHA . Kbhai Assalamualaikumm <3
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment